Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Webshop

Kapcsolat

Printer Solution Kft.
Széchenyi utca 8.
Dunakeszi
Telefonszám: +3620-2944208
Írjon nekünk

Hírek

arr3

Akciós termékek

Ár 49 900 Ft
Készleten
Ár 51 900 Ft
Készleten
Ár 43 900 Ft
Készleten
Ár 39 900 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

Ár 54 900 Ft
Készleten
Ár 12 900 Ft
Készleten
Ár 17 000 Ft
Készleten

GY.I.K

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések


 

Tisztelt Látogatónk!


Az alábbiakban közzéteszünk néhány gyakran ismételt kérdést és az ügyfélszolgálat munkatársainak válaszát.


1. Hogyan tudok gyorsan, regisztráció nélkül vásárolni?

A rendeléshez szükséges adatokat nem csak előzetes regisztráció során, hanem közvetlenül a termékek kosárba helyezését követően a fizetéskor is meg lehet adni. A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, csak a számlázáshoz és a szállításhoz szükséges adatok megadására.

2. Mennyibe kerül a szállí­­tás?

A rendelések házhozszállítását GLS futárszolgálat végzi. Minden leadott rendelés 1 db csomagot jelent, melynek szállítási díja bruttó 1190 Ft és 2790 Ft közötti összeg. Nettó 100 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes. (Magyarország területén belül és 20 kg súlyhatárig).

3. Mikor történik a kiszállí­­tás?

A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik 8 és 17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

4. Mit tegyek ha nem megfelelő terméket kaptam?

Küldje vissza részünkre a terméket 8 munkanapon belül, sértetlenül az eredeti csomagolásában, és jelezze e-mailban az info@laser-megoldasok címen részünkre, hogy szeretné visszakapni az árát. Vevőszolgálatunk az adatok egyeztetését követően visszautalja önnek a termék árát.

5. Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. A visszaküldés költségét Önnek kell állni. Ha cserét kér, akkor az első csereterméket szállítási költség nélkül küldjük ki Önnek.

6. Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételre a Dunakeszi címen van lehetőség. Rendeléskor kérjük válassza a Személyes átvételt, és e-mailben, telefonon értesítjük, amint a termék átvehető . A személyes átvétel INGYENES, semmilyen extra költséget nem számolunk fel.

7. Lézernyomtató kazetták töltésével foglalkoznak?

Lézernyomtató kazetták töltésével nem foglalkozunk, kizárólag prémium minőségű után gyártott, gyári kellékeket árusítunk.

8. A termékleírásban feltüntetett kapacitások hitelesek e?

A feltüntetett kapacitások a gyártó által megadott tájékoztató jellegű adatok, amelyek meghatározott fedettség mellett, illetve a vonatkozó szabványok szerint érvényesek.

9. Megszűnik a garancia a nyomtatómra, ha utángyártott kellékanyagot használok a garancia időtartama alatt?

NEM! Az utángyártott kellékanyagok használata közvetlenül nem befolyásolja a gyártók jótállását a készülékre. Amennyiben készüléke még garanciális, és után gyártott kellékkel kívánja használni, azt tanácsoljuk, tegye el az eredeti kelléket, és egy esetleges meghibásodás esetén a gyári kelléket visszahelyezve vigye el a szervizbe.

További kérdéseivel, esetleges problémival kérjük, keressen minket a megadott eléhetőségeken.

MjAyZWU